Mali radoznalci od 5.3. započinju otkrivati četiri elementa prirode.
Ciklus je namijenjen djeci od 5 do 10 godina i traje OSAM radionica (dva mjeseca).
Svoje dijete možete prijaviti do 2.4. na poveznici https://forms.gle/dytpxg3zTK14n68Q9
* 4 radionice u trajanju od 90 minuta
* Cijena: 500 kn (250kn mjesečno)
* Mjesto: Kružna ulica 8
Veselimo se zajedničkom druženju!
O RADIONICAMA
Cilj radionica: Djeca će prepoznati četiri stanja materije koja se nalaze oko njih, istražiti prednosti i opasnosti svakog elementa i analizirati na koje ih načine čovjek primjenjuje u svakodnevnom životu
Voditelji
Antonia Ćurić, učiteljica razredne nastave, doktorandica
Lana Šošić, učiteljica razredne nastave
Dragica Maugeri, pedagog i profesorica informatike
Program rada
- Zemlja – promatranje i istraživanje svojstava različitih vrsta tla; sadnja biljke i analiza dijelova i životnog ciklusa biljke
- Voda – istraživanje svojstava i stanja vode, njihovo povezivanje s vremenskim prilikama i temperaturom
- Zrak – istražiti svojstva i sastav zraka, konstruirati različite letjelice i analizirati njihovu funkcionlanost, promišljati o važnosti zraka za živi svijet
- Vatra – analizirati opasnost od požara, njegove uzroke i demonstrirati ponašanje u slučaju opasnosti, istražiti energiju koja nastaje gorenjem
Postupci rada
Promatranje je usmjeravanje pozornosti u određenom smjeru. Uključivanjem svih osjetila doživljava se opažani detalj unutar cjeline, osigurava cjelovitost doživljaja i njihovo spoznavanje bez intervencije. Osim etapa promatranja koje se provode golim okom, koristit ćemo se povećalom i mikroskopom kako bi upoznali svijet sitnijih pojava, biljaka i životinja koji nas okružuju.
Eksperimentiranje je postupak umjetnog poticanja prirodnih pojava s ciljem njihova boljeg razumijevanja. Provedba eksperimenata potiče promjenu pogrešnih ideja, usvajanje novih činjenica i znanstveni način razmišljanja.
Mjerenje i bilježenje podataka koristimo kako bi određenim pojavama pridodali brojčanu vrijednost i na taj ih način mogli usporediti. Mjerimo količinu, duljinu, masu, vrijeme i temperaturu, a uz njih često bilježimo boju i druga obilježja koja doživljavamo vlastitim osjetilima.
Igra je prirodan način djetetova izražavanja. Naše aktivnosti su osmišljene tako da integriraju znanstvene postupke i pokret što djeci omogućuje istraživanje na način na koji sudjeluju u igrama (trčanje, skakanje, puzanje,…)
Konstruiranje je postupak koji potiče dječju kreativnost i razmišljanje izvan okvira jer djeca kako bi sagradila željenu konstrukciju moraju mentalno rotirati objekte te testirati prostorne odnose čime jačaju matematičke i prostorne vještine.