Mali radoznalci i četiri elementa
Mali radoznalci i četiri elementa

Mali radoznalci i četiri elementa

Mali radoznalci od 5.3. započinju otkrivati četiri elementa prirode.
Ciklus je namijenjen djeci od 5 do 10 godina i traje OSAM radionica (dva mjeseca).

Svoje dijete možete prijaviti do 2.4. na poveznici https://forms.gle/dytpxg3zTK14n68Q9

* 4 radionice u trajanju od 90 minuta
* Cijena: 500 kn (250kn mjesečno)
* Mjesto: Kružna ulica 8

Veselimo se zajedničkom druženju!

O RADIONICAMA

Cilj radionica: Djeca će prepoznati četiri stanja materije koja se nalaze oko njih, istražiti prednosti i opasnosti svakog elementa i analizirati na koje ih načine čovjek primjenjuje u svakodnevnom životu

Voditelji

Antonia Ćurić, učiteljica razredne nastave, doktorandica

Lana Šošić, učiteljica razredne nastave

Dragica Maugeri, pedagog i profesorica informatike

Program rada

  1. Zemlja – promatranje i istraživanje svojstava različitih vrsta tla; sadnja biljke i analiza dijelova i životnog ciklusa biljke
  2. Voda – istraživanje svojstava i stanja vode, njihovo povezivanje s vremenskim prilikama i temperaturom
  3. Zrak – istražiti svojstva i sastav zraka, konstruirati različite letjelice i analizirati njihovu funkcionlanost, promišljati o važnosti zraka za živi svijet
  4. Vatra – analizirati opasnost od požara, njegove uzroke i demonstrirati ponašanje u slučaju opasnosti, istražiti energiju koja nastaje gorenjem

Postupci rada

Promatranje je usmjeravanje pozornosti u određenom smjeru. Uključivanjem svih osjetila doživljava se opažani detalj unutar cjeline, osigurava cjelovitost doživljaja i njihovo spoznavanje bez intervencije. Osim etapa promatranja koje se provode golim okom, koristit ćemo se povećalom i mikroskopom kako bi upoznali svijet sitnijih pojava, biljaka i životinja koji nas okružuju.

Eksperimentiranje je postupak umjetnog poticanja prirodnih pojava s ciljem njihova boljeg razumijevanja. Provedba eksperimenata potiče promjenu pogrešnih ideja, usvajanje novih činjenica i znanstveni način razmišljanja.

Mjerenje bilježenje podataka koristimo kako bi određenim pojavama pridodali brojčanu vrijednost i na taj ih način mogli usporediti. Mjerimo količinu, duljinu, masu, vrijeme i temperaturu, a uz njih često bilježimo boju i druga obilježja koja doživljavamo vlastitim osjetilima.

Igra je prirodan način djetetova izražavanja. Naše aktivnosti su osmišljene tako da integriraju znanstvene postupke i pokret što djeci omogućuje istraživanje na način na koji sudjeluju u igrama (trčanje, skakanje, puzanje,…)

Konstruiranje je postupak koji potiče dječju kreativnost i razmišljanje izvan okvira jer djeca kako bi sagradila željenu konstrukciju moraju mentalno rotirati objekte te testirati prostorne odnose čime jačaju matematičke i prostorne vještine.

Translate page