Izašlo je sunce – izlazimo i mi!
Pripremili smo prijave za ciklus tematskih radionica Mali radoznalci i VELIKA PRIRODA namijenjenih djeci od 5 do 10 godina i jačanju njihovih istraživačkih kompetencija. Djeca će promatrati i bilježiti pojave koje ih okružuju, postavljati hipoteze te provedbom eksperimenata pokušati pronaći najbolja rješenja.
Radionice će se održavati srijedom od 17.30. do 19 sati od 9.3. do 30.3.
Svoje dijete možete prijaviti do 4.3. na poveznici https://forms.gle/dytpxg3zTK14n68Q9
- 4 radionice u trajanju od 90 minuta
- Cijena: 250 kn
- Mjesto: Kružna ulica 8
- Vrijeme: srijedom od 17.30 do 19 sati
O RADIONICAMA
Cilj radionica: Djeca će istraživati obilježja biljaka, životinja i ljudi i njihovu međuzavisnost u prirodnom okruženju.
Voditelji
Antonia Ćurić, učiteljica razredne nastave, doktorandica
Lana Šošić, učiteljica razredne nastave
Dragica Maugeri, pedagog i profesorica informatike
Program rada
- Upoznavanje s prirodoznanstvenim postupcima (promatranje, opisivanje, uspoređivanje, mjerenje, istraživanje,…) i njihova primjena u prvom okolišu u kojem se nalazimo – grad (načelo od bližega k daljem).
- Istraživanje biljaka i životinja koje pronalazimo u gradskom parku.
- Posjet gradskoj plaži, uspoređivanje biljnog i životinjskog svijeta gradskog parka i gradske plaže.
- Formuliranje i predstavljanje rezultata, postavljanje novih hipoteza i refleksija.
Postupci rada
Promatranje je usmjeravanje pozornosti u određenom smjeru. Uključivanjem svih osjetila doživljava se opažani detalj unutar cjeline, osigurava cjelovitost doživljaja i njihovo spoznavanje bez intervencije. Osim etapa promatranja koje se provode golim okom, naučit ćemo se koristiti povećalom i mikroskopom kako bi upoznali svijet sitnijih pojava, biljaka i životinja koji nas okružuju.
Eksperimentiranje je postupak umjetnog poticanja prirodnih pojava s ciljem njihova boljeg razumijevanja. Provedba eksperimenata potiče promjenu pogrešnih ideja, usvajanje novih činjenica i znanstveni način razmišljanja.
Mjerenje i bilježenje podataka koristimo kako bi određenim pojavama pridodali brojčanu vrijednost i na taj ih način mogli usporediti. Mjerimo količinu, duljinu, masu, vrijeme i temperaturu, a uz njih često bilježimo boju i druga obilježja koja doživljavamo vlastitim osjetilima.
Igra je prirodan način djetetova izražavanja. Naše aktivnosti su osmišljene tako da integriraju znanstvene postupke i pokret što djeci omogućuje istraživanje na način na koji sudjeluju u igrama (trčanje, skakanje, puzanje,…)